Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

To, ze Nova nevysila zpravi ale vysila bulvar je verejnym tajemstvim, ktere se nesmi dostat k tomu mulionu lidi, kteri na ni kazdy den koukaji...;-D;-D;-D

2 1
možnosti
PJ

mno, tak jsem si zrovna přečetl, že vlastně dělám dobře, když se už víc jak 10 let na žádný zprávy v tv nekoukám... na netu si přečtu to, co MĚ zajímá a nenechávám se balamutit od manipulátorů veřejnýho mínění

2 0
možnosti
FV

Ja TV nemam uz tusim 6 let. To me privadi k myslence, proc tak necini i autor blogu. A Vam, p. Jansa, musim oponovat: Jste manipulovan naprosto stejne, jen se nechavate manipulovat smerem, ktery se vam libi.

3 0
možnosti
JB

J32i92ř26í 38B17o85č92e41k

30. 7. 2013 10:37

stačí se na novácké zprávy nedívat a přestanou vadit. jsou i jiné zdroje zpráv

7 0
možnosti

Zprávy na TV Nova mi nevadí. Pokud se chci dovědět, co se stalo předevčírem a dříve, podívám se na ně. Mám dojem, že čerstvější informace ještě nikdy nepřinesla.;-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem negativně založený kritik, který říká svůj nepříjemný názor, jak by to dělal, kdyby to byl uměl. Je mi k dobru, že mám dostatek nadhledu a sebeironie a vše je tak v rovnovážném stavu.

Seznam rubrik