Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem rád, že jsem to viděl taky tak !! A ne jak vy. ;-)

1 0
možnosti

Obávám se, že naše reprezentace neuhraje ani bod

1 0
možnosti

Dobrým výkonem proti Jižní Koree??? ....proti Jižní Koreji

0 0
možnosti

Korea podle vzoru žena, Jouzo!

0 0
možnosti

O67t67a 82K16i21n91c

15. 6. 2016 23:37

K postupu ze třetího místa budou s největší pravděpodobností stačit 4 body bez ohledu na skóre, to znamená jedno utkání vyhrát a jedno remízovat, možná i 3 body s ne moc pasívním skóre.

1 0
možnosti

tak nejak to asi i bude......

0 0
možnosti

Pane Presle,

nikoliv standartní (2x), ale standardní! Prznit češtinu se nedovoluje ani fotbalistům, ani expertům!

2 0
možnosti

Abyste se standardně neposmál, jaký prznění, když dardu udělali soudruzi vědci-češtináři ze standartu až nedávno, hlavně proto, aby nějak zdůvodnili svý pracovní fleky;-D

0 0
možnosti

N e p o s t o u p í jsou to slčinky a manekýni

0 2
možnosti

To je ale blábol, Hubník byl z našich nejlepší a k postupu budou stačit příp. 3 body.

3 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem negativně založený kritik, který říká svůj nepříjemný názor, jak by to dělal, kdyby to byl uměl. Je mi k dobru, že mám dostatek nadhledu a sebeironie a vše je tak v rovnovážném stavu.

Seznam rubrik