Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel v článku není nic nového. A k tomu přání sestupu snad jen dodám, že pokud bys raději na Letnou jezdil (pokud chodíš na zápasy) místo Slavie, Baníku nebo Bohemky na Vlašim, Budějovice nebo Příbram, tak jsi asi nemocný. :-)

0 0
možnosti

Mně například SK Slavia xmíchu není, protože je mi někde, stejně jako Sparta a stejně jako celá česká Gambrihnus liga.  :-)

0 0
možnosti

P42e66t67r 29V35o93j34t19a

6. 3. 2014 9:54

Tak tomu se říká blog povýšený nad osobní frustraci.:-)

0 1
možnosti

Nic než pravda. A proto se tady slávisti ponižují s hloupými připomínkami....

1 1
možnosti

Já si myslím, že si musel hodně trpět v období, kdy se Sparta potácela od Hřebíka k Hřebíkovi, od jednoho Řepkova blikance k druhému, a o ztrátech titulů v posledních kolech nemluvě. Být fanouškem klubu, který je rok od roku v červených číslech, a nemá žádné sportovní úspěchy, ač po nich nadrženě prahne, to asi taky nebude žádný med. Taky asi nebylo příjemné snášet ústrky od slávistů, kteří v té době slavili 2 tituly za sebou, a nezbývalo než čekat na čas odplaty, který teď zjevně přišel. Hodně toho v tobě zůstalo hochu.Takže díky, že ses nám tady teď "vtipně vyblil," ale jedeme dál. Slavia je nesmrtelná, a už brzy zase vstane z popela, tomu věř. Za pár sezon nám budete zase koukat na záda.:-P

1 1
možnosti

vis, kde je jadro problemu, majstrstyk, ktery predvedlo vedeni soucasne slavie s anihilaci "sveho" klubu se muze stat i sparte, nemyl se.

0 0
možnosti
Foto

Mně třeba k smíchu vůbec není. Já vůbec netuším, co je to Slávie. Z názvu bych vyvodil, že to je nějaké slovanské hnutí, nějaký zájmový spolek.

Ale ironizuji. Taková věc, jako jsou umělé „sportovní“ pseudoproblémy, je přesně to, co si mocní přejí. Hádejte a perte se s Baníkovci. Nechápete, že sport je dnes jen bussiness? O sport vůbec nejde. Prachy a pár zblblíků, kteří si myslí, že jsou lepší, když se na stadionu ožerou a křičí smutná hesla. O sportu nevědí nic. A sport není jít na tribunu a koupit si tu blbou trumpetu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem negativně založený kritik, který říká svůj nepříjemný názor, jak by to dělal, kdyby to byl uměl. Je mi k dobru, že mám dostatek nadhledu a sebeironie a vše je tak v rovnovážném stavu.

Seznam rubrik