Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to se asi Borhy nase.e, když jste srovnal jeji vystrih s pruhlednou strouhankou...

ale krome tohoto prirovnani nic nového pod "televizní lampou"...z toho se tu uz dost lidi vypsalo (vcetne me), ale neurazelo v textu lidi, co zprávy na nove a podobných kanalech proste a jednoduse vyskrli ze svy hlavy (vcetne mě)...je to osvěžující, zkuste to same a třeba v hlave najdete zabavny temata pro další blogy...

2 0
možnosti

na tv nova se nedívám,jsem jejich posluchačem.občas jsem nucen nahlédnout,protože to:"táto pojďse podivat"občas vyslyším.

jen chci říct,při všech těch negativech,jestliže se nova přimotá k nějakému případu,kde se někdo nemůže dovolat spravedlnosti?,bývá tento obvykle vyřešen.asi to bude tím,že nikdo není rád protahován médii, a to na nově vědí.

takže nevím,dobře ,nebo špatně?!;-D!

1 0
možnosti
Foto

Zprávy na Nově jsou zpravidla nuda táhnoucí se jako smůla. 

Nekonečné a věčně se opakující znělky jako upoutávky na momentální "nosné" téma, nekonečné omílání stále téhož (včetně záběrů z předchozích vysílání), neúnosné rozpitvávání nepodstatných témat.... Děs a běs.

Ale někdy se člověk pobaví. Např. když k záběrům lidí vesele se cákajících v bazénu pouštěli známou skladbu od Ennia Morriconeho (harmonika z Tenkrát na Západě).

3 0
možnosti
Foto

mně zprávy na Nově vůbec nevadí.

... já se na ně totiž nedívám

3 0
možnosti

Na to nejdůležitější jste zapoměl, na nekonečnou telenovelu o Ivetě Bartošové.....R^

1 0
možnosti

Na zprávy TV Nova se nedívám,protože se mi ani trochu nelíbí.Jenomže se mi také nelíbí,že urážíte inteligenci spousty lidí z mého blízkého okolí,kterých si vážím a kteří se na tento program koukají.Ach jo:-/Rv

4 0
možnosti
Foto

Jo, jediná věc, která mě na článku vadila je, že pan autor urazil lidi, kteří na ty Televizní zprávy koukají... Jak správně píšete...

2 0
možnosti
Foto

S Vašimi názory na Televizní noviny nejde nesouhlasit! R^ Znáte pořad Na stojáka? Doporučuji shlédnout Miloše Knora a jeho Televizní noviny http://www.youtube.com/watch?v=BWJSGrDzzG4 Stojí za to... ;-D

1 0
možnosti

Po přečtení vašeho článku přemítám: Chtěl jste nám napsat, jak moc vám vadí zprávy na TV Nova, na které nejste povinen se dívat? Nebo jste se potřeboval vypsat ze svého pohrdání lidmi, kterým pánbů nenadělil tolik pod čepici? Nebo jste snad chtěl všem podprahově sdělit, jak jste chytrý a břitký?

S vaším hodnocením zpravodajství na Nově stoprocentně souhlasím, ale díky formě, jakou jste článek napsal, se mi jevíte jako nafoukanej chytrolín...

(P.S.: Řadím se mezi ty, které považujete za bezcenné lidi - nesleduju zprávy. Pokud se stane něco OPRAVDU DŮLEŽITÉHO, dozvím se to. A do té doby si nebudu znečišťovat hlavu takovou spoustou uremcané negace jako vy.)

17 0
možnosti

Ta poznámka o "bezcenném člověku" mně v autorově blogu nějak unikla. Souhlasím s vámi. Podle mě je nejlepší řešení se od mediální reality úplně odříznout. Drtivá většina informací je stejně nepotřebná a člověka jen zatěžuje či zbytečně znepokojuje, přitom na jeho život mají jen pramalý či žádný vliv a nic by se nestalo, kdyby se o nich nikdy nedozvěděl. Jak píšete, opravdu důležité informace (typu vypuknutí světové války) se k člověku stejně donesou. Možná mě někdo označí za ignoranta, já zas považuji mediální konzumenty za ovce.

4 0
možnosti

Nova je Nova. Je to komerční stanice, které jde primárně o sledovanost, ne o kulturu vysílání. Jiná už nebude. Za těch 20 let jste si mohl zvyknout, nebo přepnout (či ideálně vypnout).

2 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem negativně založený kritik, který říká svůj nepříjemný názor, jak by to dělal, kdyby to byl uměl. Je mi k dobru, že mám dostatek nadhledu a sebeironie a vše je tak v rovnovážném stavu.

Seznam rubrik